simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

En vecka går undan.

Publicerad 2013-01-27 21:59:00 i Allmänt,

 
Bilden är från en morgon när jag ska få känna bennen brinna till ett intervall pass till fantastisk musik!
 
6 dagar sen...
En vecka går verkligen undan.
Med nytt jobb så kräver detta en otrolig planering för att få in alla pass.
Tyvärr går detta ut över dig kära blogg.
 
Morgonpassen har fått återkomma denna vecka.
Tidig spinning på Iksu och löpning i vinterlandskap.
Kl 06.00 så går jag upp och kör dessa pass.
Innan frukost.
 
Idag söndag så blev det spinning med en ny instuktör.
Han var hård.
Otroligt hur han lyckades fånga mig.
55 minuter kör vi och det var tuffa 55 minuter.
När jag tänkte att nu kan det inte bli hårdare så log han och sa:
- Nu är det dags! ..... Intervaller, kom igen!
Då hade jag redan svettats ut all vätska för en veckas tid.
Jag höll i och gav mig inte.
Känns bra.
 
Efter passet så flög det i mig något.
Varför inte mata ur benen lite till.
Sagt och gjort 2 km i 4,20 tempo på löpbandet för att vrida ur trasan (jag) det sista.
 
Nöjd och glad ska jag nu sova.
 
God natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela