simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Sen sist...

Publicerad 2013-01-08 18:55:06 i

Tränings suget är stort.
Men hela helgen har jag vilat.
Jag har läst om roliga pass.
Nu är det bara lite snuva kvar.

Idag hade jag kund besök på Widings akupunktur.

Spännande med dessa konster från Kina.
Jag brättade om min träning.
Efter ett tag bad hon mej att räcka ut tungan.
- Du äter för lite och fel sorts protein.
Ät mer protein som är av ris i stället för av vasel.
Då kommer du inte få så mycket träningsvärk och stumma muskler sa hon.
Helt klart värt att testa!

I dag var även dagen då jag förstod att min träning på gymet börjat visa sig.
Jag skulle böja mig ner och lyfta en rätt tung grej.
Då.
Rev jag sönder hela min skjorta.
Helt sjukt.
Eller så har paradis askarna slagit fullt ut nu.

Trevlig tisdag.



Helt otrolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela