simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Sjukstugan....

Publicerad 2013-01-04 18:12:00 i Allmänt,

(En klen tröst i sjukstugan)
(En bild tagen just innan min trevliga morgontur)
 
 
Ena dagen springer jag lycklig min första morgontur utomhus för året.
Föjlderna blir:
Kraftig träningsvärk och ledvärk ( inte den trevliga sorten mer åt feber hållet...)
Halsont.
Snuva.
Jag är tydligen extra känslig denna tiden på året.
Gick tillbaka i bloggen till förra året denna tid.
Det var likadant då:
Sjuk.
Ordet svider att ta i sin mun.
Jag upplevde att jag nu var helt kry och iordningställd för tävlingsträning 2013.
Köpte en triathlon tidning som en klen tröst så kan jag ligga i sjuksängen och suckta efter att få träna.
Fick en trevlig inbjudan av en snabb löparvän som ska springa 30 km på söndag.
Vore hur kul som helst.
Men ja vad är väl en bal på slottet....
 
Fram med hälsokurerna igen.
 
Trevlig Helg.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela