simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Radioskugga...

Publicerad 2013-07-07 22:58:19 i Allmänt,

Har varit i Turiket i en vecka.
Utan 3G och utan wifi.
Skönt på ett sätt jobbigt på ett.
Det är nu en vecka precis till tävling.
Ja hur gör man nu för att ladda in för tävling ?
Turiket veckan var en bra mix av god mat,trevligt umgänge,vila och naturligtvis träning.
Dessa pass blev det:
Simma i havet.
Styrkepass.
Löpning.

Löpningen såg jag till att köra när det var extra varmt.
Ca 35-37 grader.
Det går inte fort då.
5:30 är en tuff fart att hålla när det är så varmt.
Men jag lyckades bra hittade lite knep även på nerkylningstrix.
Tre löppass han jag med.
1 mil
8 km
6 km.
Helt ok i värmen.
Sanna drog i gång ett magpass som jag fick kämpa för att klara.
Sen var det 100 st av allt som gällde.
Benböj
Rygglyft
Situps
Armhävningar
Utfall
Dips

Efter det var jag rätt nöjd kroppen med.
Nu är det dags att sova på en ny plats.
Semesterstop två är i Vingåker.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela