simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Degersjö Triathlon 2013

Publicerad 2013-06-22 23:04:45 i Allmänt,

Imorgon kommer det andra Degersjö triathlon gå av stapeln.
Startid ca kl 11 eller 12.
 
Distans: 
Simning 1000 meter 
Cykel 48 km (fyra varv runt sjön, allt för publiken)
Löpning 12 km (ett varv runt sjön)
Så här går banan
 
Det är i vanlig ordning endast jag som kör detta race.
Men i år tillåts en hare.
Johanna ska starta på löpningen så får jag någon att jaga.
Vätska och service sköter min pappa.
 
Denna träningstävling är för att hedra dem som sliter i Nice samtidigt.
Det är nämligen Ironman Nice imorgon.
 
Många från klubben kör den.
Känns bra att svettas lite på hemmaplan då.
 
Nu blir det att sova tidigt för att lugna tävlingsnerverna...
 
God natt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela