simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Eftersnack .....

Publicerad 2013-06-02 21:29:52 i Allmänt,

Loppet blev lite som väntat.
Mycket folk i starten så det var svårt att hitta rätt tempo.
Annars trevligt lopp i det hela.
Bra med vätska och en grym service vid alla stationer.
Min tid blev 4:16 vilket jag är helt ok nöjd med.
Men mitt mål är forfarande under 4 timmar.
Frågan är hur gör jag ?
Fler långa pass ?
Mer intervaller?
Vilken sorts löpträning gör att sista milen käns ok ?
Eller kommer benen alltid paja där?
Jag kunde öka sista 2 km denna gång mest för att jag var så sjukt less så jag ville bara komma imål.
Men det är mäktigt att kunna öka på slutet det är en känsla som är svårt att beskriva.
Samtidigt som att jag knappt kunde gå efter målinjen ....
Det viktiga denna gång är att jag inte gick en enda gång under loppet!
Jag sprang vid alla vattenkontroller även fast med ett mindre steg.

Ja nu är det dags för sängen åter igen och enligt min polar klocka så är det träning först på tisdag.
 
Här är passet för er som gillar siffror.
 
God natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela