simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Hängigt.

Publicerad 2013-06-13 00:27:52 i Allmänt,

Var så sugen.
Började dagen med att lägga i ordning mina triathlongrejer.
Äntligen skulle jag få träffa alla stöckehjältar!
Testa Holmsjön, se hur jag låg till.
Så började det regna på dagen.
Jag blev orolig, skulle träningen ställas in?
Jag ringde till Lars.
-Nej då, vi kör!

Skönt tänkte jag.
Men under dagen har min hosta även blivit snäppet värre.
Det är väl ingen fara, lite hosta tänkte jag....
Men jag googlar lite ang hosta utan halsont så får jag se.
Mitt stora misstag eller räddning?
Jag har läst om hjärtsäcksinflammation och lunginflammation.

Helt plötsligt stog det klart.
Jag ska inte på träning idag.
Det går inte.
Jag är inte frisk.
Hängigt.
Det är bara förnamnet.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela