simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Host och en hel del tankar?

Publicerad 2013-06-03 23:51:18 i Allmänt,

Nu händer det.
Det började direkt efter målgång.
Nerkyld och slut så kändes det direkt.
Jag kommer att bli sjuk.
Nu hostar jag ordentligt.
Hur ska det nu bli på torsdag?
Orosmolnen hopar sig.
Detta är min chans på att testa den distans som är mitt mål för säsongen.
Mitt upp i allt detta så börjar tankarna snurra.
Ska man satsa på att bli hyfsad i en sport?
Det krävs så mycket träning för att utvecklas i t.ex löpning.
Är det att skjuta över mål att köra tre sporter?
Men det känns så otroligt kul med alla sporter.
När man lessnar på en så kan man nöta på nästa.
Mycket tankar har passerat under denna mara.
Om jag ska nå mina mål med maran kommer jag hinna allt då?
Samtidigt så skulle livet bli så mycket fattigare om jag inte fick träffa alla nya människor, uppleva nya platser och testa mina nya gränser.
Triathlon har verkligen gett nya uppsidor med livet som jag inte kan lämna.
Så det blir en utmaning att hinna bli bra på alla sporter.
Den uppvaktingen är denna sport värd.
 
 
 
 
 
God natt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela