simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

En ickevila.

Publicerad 2013-03-25 21:51:00 i Allmänt,

Idag så fick jag börja om.
Till massagebänken igen.
Tjejen som tog emot mej var samma som sist.
Hon undrade hur jag kunde ha gjort muskeln mer irriterad än förra svängen (onsdag).
Svullnaden hade blivit värre.
Ja så här gör man:
 
Man åker på cykelpass på wattbike följt av cirkelträning i 95 minuter på torsdag.
Simmar på fredagen i 45 minuter.
Cyklar på söndagen i 65 minuter.
 
Där har ni det.
 
Jag skämdes när jag sa hur många pass jag kört på en rygg som inte var tipptopp.
Så nu var hon mer bestämd min massör.
Nu får du vila på riktigt - I allafall till på onsdag.
 
Done deal.
Så denna kväll bet jag på naglarna till hockeymatch på webb tv.
LÖVEN tog det!
 
Yes en helt ok måndag trots vila.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela