simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

En prestation utöver det vanliga.

Publicerad 2013-03-06 18:12:23 i

I dag var dagen då IKSU fick se en ny krigare.
En krigare som förut setts i dj bås och barer i umeå med omnejd.
Nu är den tiden förbi i allafall ett tag fram över.

Min kolega och vän Andreas har nu bestämt sig!
Ett sundare liv och bättre flås.
Kul tycker jag vi kan nu ses mer!
Sen vet jag att han kommer må så mycket bättre.
Hitta ny tid.
Förhoppningsvis leva längre.

Vi körde vårt första gemensamma pass i dag.
Cykel i 40 minuter.
Jag är sjukt imponerad av Andreas han höll i och kämpade väl!
Bra jobbat!

Nästa pass ska vi simma hoppas jag...

God dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela