simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Finlands sak är vår!

Publicerad 2013-03-31 19:48:08 i

Två dagar löpning i rad har passerat.
I går ett tempopass på en mil.
I dag intervaller i en mil.
Sol båda dagar denna påsk är helt magisk.
Ja rubriken på detta inlägg måste väl förklaras.
Idag hann vi med att åka till Vingåkers outlet.
Där finns otroligt mycket varumärkeskläder.
Till min lycka även träningskläder.
Så fort jag kom in så såg jag nya cykelbyxor.
Sen gick jag runt bland jeans och kostymer men drogs tillbaka till sportavdelningen.
Väl där såg jag dem.
Ett skomärke jag aldrig sett förut ...ja förutom där på outleten i julas.
Då struntade jag i dem.
Ett okänt märke på en outlet kan väl omöjligt vara bra?
Men i av ren nyfikenhet så provade dem idag.
Dom satt helt otroligt bra.
Karhu hette dem.
Det är ett finskt märke.
Helt plötsligt så jag en hel löpar avdelning med kläder från samma tillverkare.
Det blev:
Skor
Linne
Shorts
Jacka

En lyckad dag på olika nivåer i löparmått mätt sen fick man sig en läropenning att man måste vidga sina vyer i vanor och varumärkeskännedom.

God afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela