simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Gubbrygg.

Publicerad 2013-03-23 18:34:47 i Allmänt,

I går efter ett simpass började ryggen krångla igen.
Jag som planerat in ett löppass idag eller imorgon.
Nu går jag som en ostkrok här hemma.
Är på lagom bra humör.
Vad gör jag nu?
Hur länge ska ryggen strula?
Frågorna är många svaren få.
Jag har provat sitta på cyklen ... det funkar så nu blir det alternativet i morgon.
Kanske cyklar på iksu.
 
Testade Wattbike på Iksu i torsdags.
Det var kul men jag fattade inte riktigt hur man ställde in den eller hur man avläste om jag körde för lätt eller tungt.
Svettades gjorde jag rikligt så något rätt blev det.
 
Hitta denna film på nätet:
 
Det är bra sittställning på dem och det är en bra cykelkänsla på dem.
Nu ska jag på med mer linement och sen blir det att ligga på golvet och strecha...
God afton.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela