simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Långa sköna pass.

Publicerad 2013-03-16 15:40:41 i Allmänt,

Nu är man i gång igen.
Jag har under tiden min väg tillbaka vilat mer men kört längre pass när jag väl kört.
 
I tordags körde jag och Anderas 40 minuter cykel följt av 45 minuter cirkelträning.
Tufft men otroligt bra träning.
Idag var jag och familjen och gick omkring på isen sen när dom gick in så körde jag mer promenad följt av små tempoökningar.
Passet blev en timme och 45 minuter lungt och skönt pass i solen.
Jag mår bra av dessa.
I morgon blir det nog löpning ca 2 mil.
läs mer om långa pass här.
 
Jag måste även passa på att tipsa om ett annat pass som jag ska testa.
 
Kolla in detta
I kväll har vi lyckas få biobiljetter till nya falck filmen.
Vi ses i bio mörkret!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela