simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Nätet en plats för drömmar ...

Publicerad 2013-03-04 20:56:00 i Allmänt,

 
Sitter och drömklickar på nätet.
Det är härligt att sitta och skenbeställa nya hjul och däck till cykeln, nya löpskor, ja ni fattar.
Men där slutar det för mig oftast.
Jag vill veta att jag köper rätt.
Kunnig och inspirerande butikspersonal vill jag ska guida mej till rätt köp.
Lika besviken blir jag när jag stegar in på en sportbutik där personalen inte kan eller vet eller inte ens gillar att sporta?! 
 
Jag vill gärna höra en anekdot från ett tufft Vasalopp eller en Mara som aldrig ville ta slut när jag köper stort som smått till mina äventyr.
 
Det hjälper mej även när jag sliter på träningar eller tävlingar att jag vet att andra har gjort samma resa med dessa produkter.
Sen vill jag även slå ett slag för lokal handel, om vi fortsätter att handla på nätet så blir utbudet på lokal ort mindre och mindre och: Var ska du annars serva ditt vrålåk?
Jag köper på nätet när den lokala butiken inte har det jag söker och inte kan beställa detta...
För er som vill drömma lite så kommer här en site som är fantastisk!
Wiggle
 
Annars syns vi på den lokala sportaffären då nu vårens prylar börjar komma.
 
Först till kvarn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela