simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Premiär!

Publicerad 2013-03-29 20:11:58 i

Idag var det dags för premiär i löparskorna för Mattias.
Jag skulle göra ett pass "grundträning" som ligger på 144-164 i puls.
Detta var perfekt för mina löparkamrater för dagen.
Johanna och hennes bror Mattias.
Dom skulle först endast köra 4 km för att inte bli för slitna.
Men när tempot var behagligt och solen låg på så fortsatte vi.
Jag blev jätteglad att få sällskap på mitt pass.
En mil i kuperad terräng med is och snö.
Vilka hjältar Mattias och Johanna är som kör premiär på en mil.
Jag är sjukt impad.
Nu är det dags för påsk tacos.
Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela