simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Söndagspasset - Walk of shame?

Publicerad 2013-03-19 18:41:16 i Allmänt,

I söndags var det dags för långpass.
1,40 minuter var passet.
Pulsen skulle ligga mellan 124-143.
Det gick bra till en början sen började pulsen sticka i väg.
Jag försökte allt men för att komma ner i puls så var jag tvungen att gå.... och gå igen.
Så fort jag började jogga igen så flög pulsen upp på 154 slag...
Otroligt besviken så kom jag hem efter 12 km i snigel fart.
Det enda roliga med passet var att jag fick se 3 stycken riktiga "walk of shame" fyra stycken om man räknar min....
 
 
 
 
I dag har dagen börjat bra med ett löppass runt nydala innan frukost och i kväll väntar innebandy.
Det borde hjälpa pulsen på traven....
 
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela