simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vila igen.

Publicerad 2013-03-11 20:48:00 i Allmänt,

Jag vågar inte annat.
Feber och halsont sitter i våra väggar.
Johanna är sjuk och jag känner mej forfarande matt och halsen är lite mysko.
Ingen simning i dag.
Vila och hoppas på att innebandy känns rätt i morgon....
Dessa virus som går nu är ingen lek.
Man tror att man är frisk men det sitter kvar i kroppen.
Det som är drygast är att jag vilade fredag och lördag för att köra långpass på söndag.
Men när söndagen kommer så känner jag mej bara mer matt?
Just nu längtar jag till när detta vänder.
Nu blir det vitamin boost och te.
 
Jag var och handlade protein idag och carbs.
Jag ska blanda mina egna shakes för långpass och fyspass.
Kan bli intresant....
 
Dessa två burkar blev det.
 
Nu bara som pepp så har tänkre jag posta en låt som Leon tycker skulle ha vunnit i melodifestivalen.
Den handlar om en inställning som vi bör ha när det gäller våra mål och drömmar.
Eller hur ;)
 
 
God vila.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela