simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Att köra styrka själv.

Publicerad 2013-05-02 23:31:32 i

Det krävs lite extra att ta mod till sig och stega in på IKSU och ta för sig av vikter och maskiner.
Det kännas lite som att folk kollar att man gör rätt.
I dag hade jag även en signalgul tröja det kanske bidrog?
Körde bröst, biceps triceps ,rygg och mage. Min frånvaro från fyspassen lät sig inte passera obemärkt.
Oj vad jag har tappat.
Jag deppade inte för det utan känner mej modig och stark för att kunna vistas i gymet själv.
Nu kommer passen bli fler och då går det nog förhoppningsvis bättre.
När jag kom hem lyxade jag till det med god macka ( min favorit se bild ) och te.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela