simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Att stå bredvid...

Publicerad 2013-05-28 23:19:49 i

Idag var det min tur att heja!
Jag stod vid målgången på blodomloppet och hejade fram alla löpare.
Såg en kollaps just vid mål han hade 15 meter kvar till mål men föll ihop.
Det ser otroligt otäckt ut.
Var tvungen att förklara för barnen.
Det är svårt.
Konstigt att det tog ett bra tag innan sjukvårdspersonal var på plats?!
Johanna sprang med sin bror.
Även hennes mamma sprang.
Det var lite konstigt att stå på sidan av...
Men jag ska vila från just löpning innan lördag.
Men det är ju en stor underhållning när man får se alla olika löpstilar och se alla kämpa in till målgång.

Grattis till alla pers och grattis till Johanna ,Mattias och Mia som med bravur genomförde sin första löptävling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela