simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

En lägre morgontur.

Publicerad 2013-05-08 00:15:46 i

Mobilen väste kl 05:30.
Dags att ta på sig löparstass och bege sig till teg där en skara peppade löpare stod uppradade.
Ett långpass var planen.
Kl 06:00 var vi iväg mot klabbölebron först sen vidare mot bölesholmarna.
Mäktig känsla att tillsammans med andra skaka liv i morgonen i löparskorna.
Det är vackert på morgonen så här tids på året.
Älven låg blank som en spegel och solen färgade fälten i fina färger.
I dag var vi 4 tappra som stegade i väg på 22 km i 5:40 tempo.
Jag började känna av en enorm hunger vid 18 km och gick faktiskt helt tom på slutet annars kändes passet otroligt bra.
Bättre start på morgonen får man faktiskt leta efter.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela