simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Nydala kl 11:00.

Publicerad 2013-05-11 09:02:00 i Allmänt,

I dag kör vi!
 
Lite pepp innan start kan vi ju bjuda på!
 
 Mer info om dagens drabbning:
 
Den 11:e Maj går välgörenhetsloppet Nydalarundan av stapeln, som anordnas av FOT:s sportsektion tillsammans med NTK . Loppet kommer gå runt Nydalasjön och sträckan är 9,4 km.

Alla intäkter för Nydalarundan kommer gå till Röda Korset och deras insamling till familjeläger för utsatta barn. Anmälningsavgiften är 80 kr och alla deltagare kommer att bjudas på frukost innan start! Starten går kl 11.00.

Priser delas ut till dem tre snabbaste i respektive klass. Förstapris är ett par superfina löparskor från Intersport!

För fullständig information om loppet och hur man anmäler sig, se länken nedan . 
Ta chansen att motionera samtidigt som du bidrar till välgörenhet!
 
 
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela