simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

På lördag så gäller det...

Publicerad 2013-05-27 22:29:00 i Allmänt,

 
Denna bana är det som gäller...
 
Nertränad är jag just nu.
För att vara jag dvs.
Har kört några tuffa veckor träning.
Så nu är det vila som ska göra mirakel.
Tänker köra ett simpass med mycket benspark denna vecka.
På onsdag ska jag köra ett yoga pass.
Det är precis som Macca säger...
-allt känns som när man gick i skolan inför ett prov...
Har du pluggat det ...har du läst det ?
Sen stod man utanför skolsalen och var jätte nervös för att man inte pluggat på rätt.
Jag vill vara så bra förbredd som det går.
Det känns som jag nu gjort min läxa hyfsat bra.
Fler långa pass och mer löpning!
Men det är viktigt att inte klämma in några panik pass utan bara gå på känsla.
Just nu känns det rätt med vila och mycket sömn.
Så jag ska ge min kropp det.
 
God natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela