simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Trevlig helg!

Publicerad 2013-05-13 22:54:57 i Allmänt,

Denna helg blev väldigt trevlig.
Tävlingen kändes bra Lördags drog på när jag kännde att kroppen svarade och det höll helt ok hela vägen in i mål.
8,5 km 39 minuter 4,37 / km.
Jag känner mig nöjd med det.
Skönt att tvingas få lite fart på benen.
Söndagen lyste solen och min vän Björn har just köpt en ny cykel.
En Bianci naturligtvis.
Så vi tog en tur jag kännde mig lätt sliten så Björn drog mig runt 5,5 mil.
Men vad kul det är att cykla.
Som Björn sa:
- Jag förstår verkligen att folk blir bitna av detta.
 
Nu siitter jag och stämmer av mina tänkta tävlingar med resten av mitt liv.
Jag hoppas jag får ihop det,
Det är mycket på gång vill jag lova.
 
Nu är det dags för kvällsfika.
 
God natt!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela