simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Uppladdning har börjat.

Publicerad 2013-05-23 23:03:00 i

Det är otrolig mycket just nu.
Jobbet,livet och träningen.
I går var klockan åter igen ställd på 05.15 för att jag skulle hinna mitt pass på 21 km innan frukost.
Vilken tur att vi är fler som kör.
Det är jätte mysigt att sätta i väg jag, Mikael och John från bandet Wolf man Jack.
Alla ska springa Stockholm Marathon.
Mycket taktiksnack men även en hel del om hur vackert det är på morgonen och att fler borde få uppleva detta.Vi var eninga om att uppladdningen av långpass varit ett trevligt inslag som förhoppningsvis kommer att betyda skillnad.
Det finns en viktig mental skillnad inför denna mara - Vi har alla tre lyckas springa en mara förut.
Alla var helt inne på att det måste göra skillnad.

Efter passet så duschade jag hos Mikael och döm min förvåning när han sen bjuder på smoothie.
Det är så otroligt hur gott saker smakar efter en morgontur.
Klart den bästa smoothie jag druckit på väldigt länge!

Vilken löparlyx.

God afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela