simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Lussebullar

Publicerad 2013-11-25 19:21:03 i Allmänt,

I går så körde jag ett combopass igen på IKSU.
4 mil på cykel
1 mil löpband.
Det jag inte tänkte på var att jag bara en halvtimme innan passet tryckt glögg och lussebullar.
Min mage brukar fixa allt men denna gång så tyckte även den att gränsen var nådd.
Jag har alldrig varit så nära på att spy på ett löpband.
Var tvungen att sänka farten vid 7 km...
På ren vilja så krigade jag dom sista kilometrarana till milen.
Så ett litet tips ät lussebullar och drick glögg men inte innan passet.
Förra veckan fick jag ihop 8 timmar träning.
Men det är bara att fortsätta kämpa! 

Nu är det måndag igen! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela