simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Match mot sonen.

Publicerad 2013-11-30 18:35:36 i Allmänt,

Dagens träning blev 1,5 timma på sjön med hockey och straffläggning.
Helt sjukt kul! 
Jag var ju aldrig något ess på planen som ung men än räcker det för att imponera på sonen i målet.
Pulsen låg på nivå 3 som är bra för ett grundträningspass.
Roligt när familjen får nytta av min träning.
Leon tyckte att det var bra att hans pappa orkade med detta pass.
Det var faktiskt han som ville ge sig denna gång och gå in.
I morgon är det dop så jag får se hur träningen ska hinnas med...
Utmaningar var dag så ska det väl vara? 
Nu ska jag ladda med en skön lördagkväll i hemmets lugna vrå.
God kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela