simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Små trevade steg...

Publicerad 2013-10-29 22:50:55 i Allmänt,

I söndags kändes det lite bättre.....
Två veckor av hosta och feber.
Jag tog ett beslut om att promenera runt sjön.
Solen stod högt på hösthimlen så jag tänkte om jag springer några steg kan inte vara någon fara.
Så jag körde ett intrevallpass med jogg och gång runt Nydala.
5 min jogg 3 min gång.
Perfekt för min sargade svaga kropp.
Måndag vaknar jag upp halsen käns bättre snuvan har lättat. 
Jag tar en timme på trainern i lugnt tempo.
Idag tisdag har jag blåst på med innebandy! Kändes bra lite hög puls men det får man räkna med.
I morgon så vill jag prova morgonpass 2 timmar cykel tror jag att det blir.
Jag hoppas att jag är tillbaka nu.
Det känns så.
Visst kroppen? Du och jag kroppen du och jag.

Nu måste jag sköta sömnen annars blir det nog haveri på en gång.
Jag vill tacka kwai som hjälpt mig att mota förkylningen i grind.
Tack! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela