simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vägen till Kalmar.

Publicerad 2013-10-15 20:52:36 i Allmänt,

Vägen till kalmar har inte börjat bra.
I söndags blev mitt första riktiga långpass på länge.
Två varv runt nydala för en liten forsättning till 18 km.
Jag tyckte att kroppen äntligen var tillbaka.
Måndag körde jag ca 1600 meter simning med varierade övningar.
Samma kväll så kleggade halsen igen.
Det blev värre under natten.
Idag blir det vila från innebandyn och jag missar även morgonlöpning på onsdag.
 
Skit.
 
Så fort det börjar kännas bra så kastas jag tillbaka ner i källaren.
Jag är anmäld till kalmar i år.
Den 16 augusti står jag på startlinjen på en hel Ironman.
Jag måste få vara frisk så att träningen flyter på.
Tiden går fort.
Snart är vi där.
Jag längtar på ett sätt men fasar på ett annat.
Märklig känsla.
Bara jag kommer tillbaka så jag kan träna så känner jag mej lugn.
 
God natt, nu ska jag vila.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela