simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

40 års - kalas.

Publicerad 2013-09-24 20:51:00 i Allmänt,

Fram till i helgen körde jag stenhård träning.
Under helgen har fokus varit på att fira av min vän Andreas Gustavsson.
Han fyllde 40 år.
God mat och dryck hela helgen samt mindre sömn.
Väldigt trevligt och kul!
Detta väcker naturligtvis frågetecken i min arma kropp.
Som ett brev på posten så kom snuvan och halsont.
Tre dagar har jag nu kurerat mig hoppas på att få ta ett lungt pass cykel i morgon.
Saknar verkligen att köra på,,,,
Jag får se detta som en naturlig vila.
Hoppas jag hinner ladda inför Umedåren ( 3 varv på sm-spåret ) på Lördag.
Jag ska ta det som ett långpass i skogen.
Förra året kom jag in på 2.55 galet bra - vi får se hur det går i år.
Hoppas vi ses vid kvarnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela