simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Beslutsångest...

Publicerad 2013-09-07 20:41:22 i Allmänt,

I morgon så tänkte jag springa umeå milen.
Men jag känner mig inte tävlings redo.
Inte sugen heller på löptävling.
Jag känner för att köra ett längre pass.
I vädret som varit på sistone blir man laddad på cykel.
Funderar på att cykla en lång tur i stället.
Jag får känna efter i morgon.
Denna vecka har jag hunnit med lite innebandy och spinning och ett skogshuggar pass.
Vi var och hjälpte en kolega och dra ris och flytta stockar.
På kul så tog jag på mig pulsklocka och loggade dessa 3 timmar.
Jag hade rätt hög puls i mellan varven.
166 Max ett snitt på 112.
Jag förbrände 1221 kalorier på 3 timmar i skogen.
Inte konstigt att man inte var så överviktig som skogsarbetare för i tiden.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela