simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Ingen skog men väl ett dopp.

Publicerad 2013-09-14 14:31:55 i Allmänt,

Benpasset med Rivia tog ut sin rätt, i går haltade jag fram.
Att springa trail då är väl inte att rekommendera.
Vad gör jag då tänkte jag....
Längesen jag töjde på mina rekordgränser ...
Jag åkte till IKSU och hoppade i plurret.
Jag har fått lära mej ett nytt knep på min klocka - tryck mellantid för varje 50 meter.
Så kan du även räkna längder.
Det blev 52 mellantider.
2600 meter simning utan uppehåll eller paus.
1 timme 10 min tog det.
Rekord, längsta jag simmat!
Det var mest tiden som gjorde att jag slutade. Vi ska nämligen iväg på roligheter och jag ville inte komma sent.
Nästa gång så blir det försök på Ironman distans.
3800 meter.
Det är långt.

Trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela