simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vinst!!!

Publicerad 2013-09-17 22:55:09 i Allmänt,

Galet skönt med vinst på innebandyn i kväll.
Jag vet, det är bara vi grannar och det är på skoj ....men ändå.
Vinst.
Jag är inte bortskämd med det.
Väl här hemma så sover familjen sött.
Jag firar med fil och flingor och ett glas juice.
Provade i dag att värma upp ordentligt innan matchen.
Det har blivit viktigare nu när jag har känningar i hälsenorna.
Det kändes bra till dom sista slutminuterna.
Det blir helt enkelt att bygga mer vader och träna hårdare ben.
Då kommer jag gå skadefri även denna säsong! 

I morgon blir det simning.
God natt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela