simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Är nog ,nog mycket?

Publicerad 2014-04-15 08:41:56 i Allmänt,

Jag har en svacka i träningen nu. 
Klev på ett simpass förra måndagen och fick hög feber.
Efter det har det handlat om att ta sig tillbaka.
Fyra timmar endast den veckan.
Det är för lite.
Jag börjar få lite panik över vilken form jag bör vara i nu.
Vilket jag inte är.
Nu kommer tävlingarna börja rulla in i maj.
Mina 10 timmar i veckan har inte stämt på länge nu. 
I kväll är det dock dags för 5 mil cykel med stöke ts järnet kolega. 
Gudrun en otroligt duktig cyklist ska hjälpa mej att få upp farten.
Det blev 6 mil på cykeln förra veckan.
I helgen siktar jag på ett combo pass.
Cykel + löpning. Nu gäller det att skaka liv i träningsnerven.
Jag vill vara redo i agusti. 
Glad påsk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela