simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Min tid

Publicerad 2014-04-06 22:32:26 i Allmänt,

Nu är det väl dags för min träningstid? 
Leons träningar och cuper har avlöst varandra..
Känns skönt att kunna stötta honom i hans träning.
Tiden är dock knapp för att hinna med bådas träningar.
Men nu är hockeysäsongen och innebandyn över.
Nu längtar och suktar jag efter långpass på cykel och tidiga mornar i löparskorna. Jag tröstar mig vid tanken att min träning ligger framför mig nu när jag lägger ännu en söndag utan träning till handlingarna.
Nu kommer våren och med den så får vi mer tid eller hur? 

Leon i färd med att träna med tegs sk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela