simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Sjukvecka och flytt?

Publicerad 2014-04-01 17:56:15 i Allmänt,

Denna vecka ha varit riktigt dålig i träningsväg. Vi har flyttat in i vårt fina nya hus.
Så tid och fokus har legat på att komma i ordning.
Detta plus att jag hostat och snorat och känt mig matt gjorde att en hel vecka blev vila.
Denna vecka kände jag mej lite starkare så igår blev det ett lite försiktigt core pass och idag så tog jag ett lugnt cykelpass.
Nu ligger jag och vilar och hoppas att kroppen inte väljer fel väg.
Nu vill jag bli frisk och stark igen.
Ut och springa långa pass och möta våren på cykeln.
Heja kroppen nu kör vi!
Eller? 
IKSU skönt att vara här igen!

Huset. Nu är det vårat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela