simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Stark och redo!

Publicerad 2014-08-13 20:43:56 i Allmänt,

Nu känner jag mig redo, redo för en ironman utmaning.
Alla träningar på sistone har gett samma singnal kroppen är stark och levererar bra!
Jag har absolut inte tappat respekten för min utmaning men jag är förväntansfull inför den inte rädd.
Stöcke Ts järnet har hjälpt mig nycket många där har kört en hel IM distans och kan dela med sig tips och råd.
Jag har även själv samlat lite erfarenhet under mina tävlingar och lopp.
Nu är drömmen nära , tänk när starten går den 24 agusti kl 07:05.
Sömn och kost är mina huvudämnen att sköta nu.
Mycket sallad och bra lunch och middagar.
Tidiga kvällar med mycket sömn.
Jag vill verkligen vårda min kropp så bra jag kan.
Jag har några pass kvar.
- Ett simpass i våtdräkt känna känslan hur det är att simma i den.
- Cykelpass med nya vattenflaskan.
- Ett löppass.
 
I kväll körde jag sista holmsjön inför tävlingen.
JAG PERSADE!!!!
53:50
Galet.
 
Allt kändes lätt och känslan var otrolig.
Det var hårda vindar men endå lyckades jag.
 
Här kommer fina bilder från förra veckans holmsjön som även den kändes bra!
 
 
 
God natt!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Trine Nyberg

Publicerad 2014-08-15 11:18:28

Hej! Minns du mig? Vi sprang den avslutande halvmaran ihop på Halmstad triathlon förra sommaren. Kul att se att du bestämde dig för att ställa upp i Kalmar. Förbered dig på en publikfest som kommer att knocka dig!! Jag kommer att stå och heja på löpningen vid vändpunkten norrut. Vilket startnrnummer har du?

Postat av: Dan

Publicerad 2014-08-15 21:18:11

Hej!!! Vad kul att du hittat mig!
Jag skulle köra Kalmar men min bästa vän gifter sig i morgon och jag ska vara där! Men jag kör Köpenhamn istället! Så nästa söndag kör jag min första Ironman!!!!

Postat av: Trine

Publicerad 2014-08-15 23:13:36

Oj, så spännande! Stort lycka till så ses vi kanske på banan i Kalmar 2015. Startplatserna släpps på söndag:)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela