simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Veckan innan tävling!

Publicerad 2014-08-20 21:48:06 i Allmänt,

Att sköta kroppen är det viktigaste innan tävling.
Sova bra.
Äta bra.
När jag säger sova bra så är det släkt kl 21:00 på kvällarna.
Jag tänker på allt jag äter- frukost ,lunch och middag. 
Mycket sallad och inget onödigt eller sött.
Att hålla sig i från sjuka människor dom som hostar och snörvlar har blivit lite av en sport.
Jag gillar inte stora folksamlingar just nu.
Jag har kört några korta pass 40 min löpning 35 min simning.
För att känna att kroppen är där.
2 st grymma massage pass har jag även haft.
Linda på Lyckokällan har sätt till att jag fått bukt med trilskande muskelknutar och annat.
Jag mår toppen och hoppas naturligtvis att den känslan sitter kvar.
Väskor står färdigpackade i hallen.
Det enda som behöver lösas är cykelväskan.
Jag gjorde ett tappert försök men när det blev för mycket som skulle monteras isär så vågade jag inte fortsätta. 
Team Sportia ska få hjälpa mig.
Tack Pavio för kontakten med teamsportia och Johanna som lånat ut sin cykelväska.
Jag hoppas att jag kan sätta ihop den sen bara,,,, 
I morgon kl 16.00 går flyget! 

Stay tuned!!!


Pepp ironman film ett måste ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela