simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Dubbel träning = dubbelt så kul!

Publicerad 2014-01-21 22:52:03 i Allmänt,

Idag blev det dubbla pass! 
Först löpning en mil på lunchen med min kollega Mikael J.
Han kom med ett briljant förslag.
Låt oss köra snabba 500 meters intervaller denna mil.
Sagt och gjort så började jakten, jag efter snabba Micke.
Jag väste åt honom i slutet att någon gång ska jag ta honom.
Frågan är när? 
Underbart pass i -7 grader mitt på dagen.

Pass nummer 2 blev med en triathlon kamrat!
Erik heter han.(har tyvärr ingen bild än) 
Han är lika fascinerad av träning som jag är.
Skönt att hitta dom som har hittat sitt kall här i livet.
Vi ska nu ses på Tisdagar och köra fyspass på IKSU.
Han kom med bra övningar och han är stark som bara den! 
Bra med pepp och sällskap under dessa pass.

Förra veckan blev det ca 8,5 timmar träning.
Denna vecka borde det vara rimligt med 10 timmar.
Nu kör vi! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela