simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Grundträning!

Publicerad 2014-01-08 00:16:45 i Allmänt,

På ett igen! 
Idag blev det ett grundtränings pass.
Du ska ligga i pulszon 3 i större delen av passen.
Detta pass var 1 timme och 10 minuter.
Jag tog ett varv runt nydala med löparskorna,mitt i passet så tänkte jag varför inte få in lite styrka? 

Jag hoppar ner på marken och kör 15 armhävningar. Jag upprepade detta 5 gånger längs löptureren.
Sista 2 km sprang jag bara på tårna utan att sätta ner hälarna.
Tufft pass men så skönt!

Nu blir det sängen och vila inför cykelintervaller i morgon! 

God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela