simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Livet i bilder ...

Publicerad 2014-01-14 22:41:50 i Allmänt,

Här följer nu bilder från senaste dagarnas träning.
Just nu pulserar kroppen av ett fyspass som faktiskt kändes riktigt bra!
Jag börjar bli nervös av hur mycket jag uppskattar styrketräning....

Efter intervallpasset på cykel frågade Johanna uppskrämt:
-vad har hänt med dina ögon???!!
Jag hade maxat så hårt att ögonen blev röda som på ett fyllo...


Vinterlöpning tar på ...här ser ni pulszoner vid ett 13 km pass i "långpasstempo"


Min ena son Lowe fyller 5 år!
Middag på "popcorn restaurangen"


Triathlon julklappar äntligen på plats.
Nu kör vi 2014.

God kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela