simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Med chefen på Gammlia..

Publicerad 2014-01-28 22:05:24 i Allmänt,

Idag blev jag erbjuden en utmaning.
- följ med mej på skidor Danne!
Min chef och kollega Peter har fått fart på skidåkningen.
Ja jag är ju inget teknikmonster men skidor behöver jag ju träna tänkte jag.
- yes jag hakar på! 
Vi körde 3 varv på 3.7 spåret. 
Jag hade bra glid men sjukt dåligt fäste.
Då blir det jobbigt.
Tekniken var även den långt borta.
Men det var kul ändå!!
Jag vill ha mer!!
Nu ska jag börja nöta så jag kan få lite fart på skidorna! 

Vi ses i spåret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela