simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Tack Youtube.

Publicerad 2014-01-27 21:16:00 i Allmänt,

Idag blev det simning.
Det var tänkt igår söndag att jag skulle testa 4000 meter på Iksu.
Men min sons stora intresse för hockey resulterade i ett träningspass på isen.
(löjligt kul med slagskott och skridskor)
Men idag blev det då simning.
Jag har jagat runt på nätet efter bra övningar för att få bättre teknik.
Förra veckan hittade jag några klipp som ändrade dagens pass till succé!
 
Jag har haft svårt att få till armtagen rätt. 
Detta klipp visar övningar för just detta.
Jag körde 1 timme och 15 minuter simning idag.
Bara dessa övningar.
Nu sitter jag med trötta armar men så lycklig att jag är något på spåren som kommer att göra skillnad i sommar.
Tack Youtube och Runners world!!
 
Vi ses i plurret!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela