simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vändning?

Publicerad 2014-07-23 22:23:31 i Allmänt,

Idag körde jag Holmsjön igen! 
Efter en vecka i Vingåker som inhöll 
Måndag: 1 mil löpning +armhävningar 4 stop 20 st per stop 
Tisdag:
Cykel i tufft tempo i 8 mil.
Onsdag:
Simning i öppet vatten 3000 meter.
Torsdag:
Halvmara i hög värme med Mattias  som gjorde sin debut på distansen! 
Heja Mattias! 

Söndag: 35 minuter simning och fyspass inne med bol och tabata övningar.

En kanon vecka helt klart.

Denna vecka tisdag simmade jag 2500 meter på lagunen.
Sen idag var det dags för Holmsjön!
Jag var sjukt glad att nu bara få känna på hur roligt triathlon är.
Det har varit tungt dom två föregående gångerna.

Idag flöt allt.
Växlingar,simning ..,,allt.
Men det var varmt 27 garder i vattnet och 34 i luften.
Men jag är bevisligen stark i värme.
55 minuter en minut från personbästa.
Frågan är: vänder det nu? 

God natt! 


Glad simmare efter 3000 meter.



Jag och snabba svärfar bästa ryggen att köra efter! 


Mitt cykelteam! Vilka hjältar! 
Mig på våra nya solsägar efter dagens Holmsjön. Helt slut men lycklig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela