simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Första Triathlon träningen!!

Publicerad 2014-06-25 16:49:23 i Allmänt,

Yeah!
 
Nu är jag tillbaka....
Det har varit mörkt på tränings fronten faktiskt, motivationen har trytigt och det har varit mycket med annat.
Men nu lyser solen idag och det är holmsjön med stöcke Ts järnet.
Jag sprang ett långpass i går som var 26 km så benen är möra.
Men jag måste dit och testa formen...
Utan att ha några krav på mig så vill jag känna känslan av triathlon och kanske hitta tillbaka till glädjen.
Det är kul med triahlon men just nu känns det pirrigt....
 
Nu kör vi!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela