simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Nationaldag på cykel.....

Publicerad 2014-06-08 23:30:57 i Allmänt,

På fredagen fick det vara nog av skruvdragare och trallvirke för ett tag.
Jag putsade upp tempohojen och gav mej ut på ett äventyr.
6-7 mil skulle äventyret bli....
Men det blev 9 mil.
Sol och fint väder gjorde att jag tog omväg på omväg.
Det jag inte tänkte på var att min energi tog mer och mer slut.
En medellång tur är ok utan en massa frukt och bars.
Men den här turen blev för lång.
Sista biten gick jag på ångor, vattnet var även det slut.
Benen var tunga men det som var tyngst var att hålla upp huvet.
Nacken var helt ur funktion...

När jag kom hem så åt jag som vanligt allt i min väg och drack som en flodhäst.
Nöjd över att kört ett bra långpass själv.
Resten av dagen blev det åter skruvdragare tillsamanas med farsan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela