simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

I morgon tävling?!

Publicerad 2014-05-02 23:04:00 i Allmänt,

I morgon är det vännäs halvmara.
Jag ska ställa upp.
Tävlingsrutin är alltid bra.
Formen är väl sisådär.
Har känt mej lite matt efter dom längre passen. 
Imorgon ska jag nog gå på form och försöka ta det lungt och belevat. 
Träningen senast veckan har varit många långpass med både cykel och löpning.
Vad som har varit jätte trevligt är att det har varit så varmt ute så man har kunna cykla i kortbyxor. 
Solen har verkligen värmt i slutet av april.
 
Vi får se vilket väder vännäs bjuder på i morgon.
Nu ska jag sova.
 
Förra helgens 7 milsrunda jag och Björn ler mot solen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela