simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Tougest träning.

Publicerad 2014-05-14 23:06:13 i Allmänt,

I dag blev det trots allt ett dubbelpass.
Först ett beachpass sen var det tänkt simning men det blev för tight med afterwork som vi hade med jobbet.
När jag kom hem och satte mig i soffan så fick jag en inbjudan till hinderbana med Runa och Linn som ska springa Thoughest på Lördag.
 
Det måste man ta.
Hoppade i träningskläder.
Iväg.
 
Hinderbanan på i20 kändes bra, hög puls men bra.
Sen testade vi dom hinder som dom satt upp.
Jag klarade två riktigt bra några riktigt dåligt.
Min kropp är fortfarande för tung för mina armar.
 
Vi får se hur det känns på lördag kl 12.35.
Säger som min släkt brukar säga, spänningen är olidlig....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela