simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Långpass löpning!

Publicerad 2015-04-06 23:59:53 i Allmänt,

Idag blev det 1timme och 25 minuter löpning. Först körde jag en runda med min granne Lars efter det på egen hand.
Sprang/ joggade ut mot sillviken sen hem igen.
Det är rätt tungt just nu får kämpa för varje kilometer.
Jag tänker tid istället. Springa en timme eller en och en halv.
Nästa steg två timmar. 
Snart är jag där med solen i ansiktet och lätta löpsteg. Det kommer det vet jag men först kampen och den är jag ju van. 
Vi ser hur långt jag hinner innan första loppet Vännäs halvmara....

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela