simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Nya triatleter i antågande...

Publicerad 2015-04-13 22:07:00 i Allmänt,

Jag och min fru var fyndig nog att ge våra vänner en fin present på den enas 30 års dag.
Vad sägs om en startplats i Umeå Triathlon.
Dessa vänner är dock inte vilka som helst.
Vi har ett proffs i beachvolly och en hockeystjärna.
 
Rivia & Jens!
 
 
Dessa två ska nu stå på startplats i Umeå den 5 juli och köra Olympisk distans.
 
Idag körde vi första simpasset och det var taggade men dock ödmjuka stjärnor vi såg i vattnet.
Jens slipar teknik och jag försöker hjälpa honom.
Viljestyrkan är det inget fel på det kan jag lova!
Rivia jobbar på att hitta tilbaka till tonåren när simning var hennes gren..
Jo Rivia är gammal simmare så hon har grym fart och teknik .... det vi ska nöta på är distansen.
Sjukt kul att ha nya roliga och otroliga sportprofiler att träna med...
Det kommer bli en toppen vår och sommar!
 
Nu kör vi!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela