simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Spinning instruktör?

Publicerad 2015-04-15 21:41:19 i Allmänt,

Igår så möttes ligan från badet upp igen.
Denna vända med en ny stjärna.
Simon som jag skrivit om tidigare som även han ska köra tävlingen i sommar anslöt.
Cykel stod på agendan.
Jag tog åt mig äran att leda passet.
Så jag har nu genomfört mitt första improviserade spinning pass.
Jag gillar ju medel långa intervaller så det blev ett antal av dessa.
Lite sittande backe även.
Svetten lurade sig fram på samtliga deltagare så instruktören som svettades överlägset mest var nöjd.

Det är roligare att cykla fler så är det bara.

Ett trevligt pass med trevliga människor träningen just nu är så kul! 

Den enda i tri-dräkt..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela